Forum HandOfJustice Strona Główna HandOfJustice
One guild....one aim...one HandOfJustice
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulamin Gildii

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum HandOfJustice Strona Główna -> KALONLINE / Regulamin i rekrutacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
anemonka
3rd Commander of The Royal Tomb



Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Coventry, England
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 21:41, 15 Sty 2011    Temat postu: Regulamin Gildii

I Postanowienia ogólne:

1. Szefostwo stara się podejmować decyzje w oparciu o zdanie członków gildii . Podjęte decyzje zostają ogłoszone na czacie gildii.
2. Głównym celem gildii jest pomaganie sobie wzajemnie i zapewnienie dobrej zabawy oraz miłego spędzenia czasu wśród grona współgraczy.
3. Członków Gildii obowiązuje zasada: "Jeden za wszystkich, wszyscy za jednego".
Pamiętaj o niej, kiedy inni będą "klękać" w Twojej obronie.
4. Wszyscy gracze są zobowiązani nie utrudniać gry innym graczom, również spoza gildii oraz do utrzymania dobrej reputacji gildii.
5. Nieuzasadnione zabieranie spotów, KS czy DL są zabronione i mogą być usprawiedliwione jedynie dzięki screenshoot-om lub potwierdzeniu więcej jak jednego członka gildii lub członka Szefostwa. W przeciwnym razie względem gracza zostaną wyciągnięte konsekwencje.


II Najważniejsze zasady:

1. Zakaz używania wulgaryzmów na czacie i TS - w ograniczonym zakresie dopuszcza się rzucenie mięsem w trudnych momentach gry. Nie należy tego jednak nadużywać. W przeciwnym wypadku - minuta wyciszenia na TS.
2. Nick (nazwa) członka Gildii nie może przedstawiać treści obraźliwych (wulgarnych, na tle narodowościowym, religijnym lub innym).
3. Każdego członka Gildii obowiązuje zakaz tzw. scammingu, hackingu oraz przywłaszczania sobie własności innych graczy bez ich wyraźnej zgody.
4. Członków Gildii obowiązuje całkowity zakaz gry jako ASSASSIN.
5. Wymagane jest stosowanie się chociaż do podstawowych zasad kultury względem innych członków gildii.
6. Obowiązuje całkowity zakaz logowania się na postaci będące w gildii przez ludzi, którzy do gildii nie należą.
7. Zabronione jest obrażanie ludzi (oraz ich religii, przekonań, rasy, narodowości itp.) za pomocą shoutów i na czacie gildii.
8. Podczas wojny zabrania się przebywania poza terenem zamku. Każdy zalogowany członek gildii ma obowiązek stawienia się na wojnie i pomagania ally.
9. Zabrania się kopiowania treści forum (tekst i zdjęcia) i rozpowszechniania ich w sieci bez zgody ich twórców lub właścicieli, ponieważ jest to karalne w świetle prawa i grozi natychmiastowym usunięciem z gildii.

Powyższe zasady są kluczowe dla działania Gildii.
Złamanie ich będzie skutkowało natychmiastowym usunięciem z Gildii bez ostrzeżenia.



III Zasady rekrutacji :

Zapraszamy:

Magów z levelami 60+
Archerów z levelami 60+
Rycków z levelami 60+
Thiefów z levelami 60+


+ dobra opinia w świecie kala
+ komunikacja w języku polskim

Jednak jeżeli Szefostwo zadecyduje inaczej, możliwe jest przyjmowanie niższych leveli, więc nigdy nie zaszkodzi zapytać, jeśli macie jakiegoś naprawdę fajnego kolegę lub fajną koleżankę.

1. Członkiem Gildii może zostać każdy gracz spełniający wymagania levelowe, pod warunkiem posiadania umiejętności porozumienia się z innymi graczami w języku polskim, z zastrzeżeniem poniższych punktów.
2. Każdy gracz, przed przyjęciem do gildii ma obowiązek zapoznać się z regulaminem oraz zobowiązać się do przestrzegania i respektowania w grze.
3. Członkiem Gildii może zostać gracz w wieku +/- 18 lat lub więcej.
4. Osoby w wieku 15-17 lat, aby zostać przyjęte do gildii powinny:
- otrzymać pozytywne opinie od 2 osób z gildii lub jednej z Szefostwa,
- podać nick lidera poprzedniej gildii,
- zapoznać się z regulaminem oraz zobowiązać się do przestrzegania i respektowania w grze.
6. Dwa razy w tygodniu - w środy i soboty po wojnie, zostaną rozpatrywane wnioski rekrutów o dojście do gildii.
5. Prosząc o przyjęcie do gildii rekrut musi podać nick gracza z gildii, który poświadczy za niego w chwili przyjęcia.
6. Dwa razy w tygodniu - w środy i soboty po wojnie, zostaną rozpatrywane wnioski rekrutów o dojście do gildii.

Powyższe zasady rekrutacji nie obowiązują dawnych, zaufanych członków gildii.


IV Finanse i pomoc:
1. Gildia pomaga graczom robiącym 3 Job przy wydropieniu boundowanych itemków i puryfikowaniu elementów.
2. Prowadzony jest sklepik gildiowy, na który członkowie gildii mogą (nie jest to obowiązkowe) wysyłać niepotrzebne im itemki (śmieci). Sklepik prowadzi lider gildii.
3. Istnieje możliwość zaciągnięcia pożyczki z pieniędzy gildiowych, po porozumieniu się z liderem, ustaleniu kwoty i terminu spłaty.
4. Za flagi pobierana jest opłata 12k za sztukę.


V Gra w Party i podział dropów :

Gra w party:
1. Gildia nie ingeruje w zasady ustalone pomiędzy członkami party. Jeśli jednak zostaną one ustalone pomiędzy graczami w party, należy ich przestrzegać.
2. Podział dropów i zysków po ich sprzedaży powinien zostać ustalony przez członków party przed zaczęciem wspólnej gry.
3. W przeciwnym wypadku:
- Obowiązuje podział pieniędzy po sprzedaży dropa równo pomiędzy członków party.
- Istnieje możliwość zatrzymania dropa przez członka party za zgodą wszystkich członków party obecnych podczas jego uzyskania
- Istnieje możliwość odsprzedaży lub wręczenia dropa innemu członkowi gildii za zgodą wszystkich członków party obecnych podczas jego uzyskania.
- Dropy stanowiące tzw. ilościówkę (sea bream with blood, medycynki, mięso, wody, owoce itp.) nie podlegają powyższemu podziałowi chyba, że zadecyduje tak osoba, która pozyskała tego typu drop.

Gra solo:
- Dropy przy grze solo są indywidualną sprawą każdego członka gildii.


VI Zasady PvP

1. Wyboru osób do PvP dokonuje lider, sublider gildii lub wyznaczona do tego inna osoba.
2. Lista osób zarejestrowanych na PvP zostaje zamieszczona w postaci screenshoot-a w dziale ARENKI na forum gildii.
3. W przypadku dużej ilości chętnych decyduje level i doświadczenie. Dowodzący areną może jednak zdecydować, że bardziej przyda się osoba z innej klasy ale z niższym levelem.
4. Podczas PvP wymagana jest obecność na TS.
Istnieje jednak możliwość usprawiedliwienia się z nieobecności na TS.
5. W przypadku zgłoszenia się gracza i zapisania go na PvP a następnie nieusprawiedliwionej nieobecności - gracz otrzymuje ban na następne PvP.
6. Kategorycznie zabroniony jest zabijanie przeciwników na ich respie. Jeśli gracz po ostrzeżeniu nie zastosuje się do zasady - zostaje natychmiastowo wyrzucony z gildii.


VII Inne :
1. Nie jest mile widziane odpowiadanie na obraźliwe shouty na temat gildii i członków w gildii. Bądźmy mądrzejsi.
2. Dłuższa nieobecność członka gildii absolutnie nie oznacza wyrzucenia z niej postaci, aczkolwiek dobrze byłoby, aby o takim fakcie powiadomić szefostwo.
3. Dopuszczalne jest posiadanie więcej jak jednej postaci w gildii, jeżeli są miejsca.
4. Decydując się sprzedać lub oddać postać, gracz powinien wyjść nią z gildii, zanim postać zostanie przekazana.


VIII Skargi i wnioski:

1. W celu zachowania porządku oraz uproszczenia procedur gracze zobowiązani są do zgłaszania wszelkich bieżących skarg, wniosków, próśb o pomoc fachową i innych odpowiednim pod kątem profesji gracza członkom Szefostwa, w którego skład wchodzą:

- cino - Lider (Generał)
- anemonka - Subliderka (CJB)
- V3RSUS - Chief (Ascetic), ale możecie pisać też na D3VIN0 (MA)
- MarXPL - Chief (GOS)
- Orzech - Chief (Vagabond Swordman)
- KeriK - Chief (CJB)

Wytypowani powyżej przedstawiciele Szefostwa, w razie potrzeby, przedstawiają temat całemu Szefostwu lub ogólnemu kworum gildii do rozpatrzenia.

Wszelkie uwagi, propozycje odnośnie regulaminu możecie zamieszczać w temacie "Uwagi i sugestie do regulaminu". W dziale Sprawy wewnętrzne gildii

IX Konsekwencje:

1. Za złamanie jakiejkolwiek zasady, poza zasadami najważniejszymi, gracz otrzymywać będzie ostrzeżenie. Kolejne wykroczenie skutkować będzie zdjęciem taga gildii na 3 dni. Trzecie złamanie zasad karane będzie wyrzuceniem z gildii.
2. Istnieje możliwość odwołania się od decyzji członka lub całego Szefostwa, podając konkretne argumenty i dowody, na podstawie których Szefostwo będzie w stanie zmienić decyzję.



X Prośby:

Proszę Was, abyście witali się z sobą. Wiem, że troszkę osób jest na TS lub gra, ale naprawdę dużo czasu nie kosztuje odpisanie komuś "cześć" .

To samo dotyczy pytania o party. Jeżeli nie macie miejsca, to napiszcie, że nie ma. Nie chciałabym czytać uwag, że osoby w gildii czują się olewane.

Postarajmy się stworzyć możliwie jak najbardziej przyjazną, rodzinną atmosferę.
I błagam stosujcie się do regulaminu, doceńcie moją pracę, bo robię to DLA WAS. Naprawdę nie chciałabym musieć względem kogokolwiek wyciągać konsekwencji.
Ale "dura lex sed lex" (Twarde prawo, ale prawo), jak to mówili Rzymianie!

Dziękuję!

Wasza Subliderka
Paulina.


PS. Chciałabym podziękować poprzedniemu liderowi - Rafałowi, bo to mój idol i wzorowałam się głównie na jego regulaminie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez anemonka dnia Śro 19:16, 19 Sty 2011, w całości zmieniany 19 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum HandOfJustice Strona Główna -> KALONLINE / Regulamin i rekrutacja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin